Eco1

Az 1,6 literes Ecoboost motor esetéről a magyar Ford-központ azt írta, a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartálya hőterhelés hatására elöregedhet és megrepedhet, majd a repedésen elszivárog a hűtőfolyadék.

Hűtés nélkül az egész, de főként a hengerfej túlmelegszik, majd ez is elreped, méghozzá olyan helyen, ahol ez motorolaj-szivárgást okoz. Szerencsétlen véletlen, hogy a hengerfej repedésén át távozó motorolaj éppen a kipufogó-leömlőre szivárog, ami tüzet okozhat.

A magyar importőr erre a problémára szintén hirdetett visszahívási kampányt.

Összesen 480 egyhatos Ecoboost motorral szerelt autó érintett, melyek közül 307-et már megjavítottak, 173-at ezután fognak.

Amennyiben nem magyar forgalomba helyezésű érintett gépjármű van a birtokában, a Ford Etis oldalán http://www.etis.ford.com/ tudja ellenőrizni, hogy van-e az autón visszahívási akció, vagy fáradjon be Ford márkaszervizünkbe, ahol a munkafelvételen az alvázszám megadásával ingyenesen ellenőrizzük.

Az 1.6 literes motorok túlmelegedésből adódó tűzveszélyében az alábbi időszakokban gyártott 1.6-os motorok érintettek:

Típus/Kivitel Érintett gyártási időszakok (beleértve az adott napot is)
Fiesta ST 1.6L EcoBoost™19/9/2012-tól – 16/12/2014
Kuga 1.6L EcoBoost™1/7/2013-tól – 21/11/2014
C-MAX 1.6L EcoBoost™2/6/2010-tól – 22/12/2014
Focus 1.6L EcoBoost™23/7/2010-tól – 21/9/2014
Kuga 1.6L EcoBoost™8/5/2012-tól – 21/11/2014
Transit Connect 1.6L EcoBoost™10/6/2013-tól – 20/12/2014
Cookie Settings

Automata váltó olajcsere ajánlatkérés