Ne hagyd ki az éves kötelező szervizt!

A koronavírus alapjaiban változtatta meg a gondolkodásunkat és azt mi fontos, ezért sokan elfelejtik elhozni az autójukat az éves kötelező szervizre. Pedig ez a szerviz nem javasolt, hanem kötelező. Ebben a cikkben megírjuk, hogy miért fontos a szerviz és azt is, hogyan tesszük könnyebbé számodra.

 

Ez áll a „nem viszem a szervizbe” döntés mögött

Ott áll az autód a házad előtt, és valahányszor beleülsz mindannyiszor az eszedbe jut, hogy el kellett volna vinned az éves szervizre. Az is lehet, hogy az autód figyelmeztet rá. Mégsem teszed meg vagy azért, mert úgy véled, hogy még van időd, vagy azért, mert már hónapok óta meg kellett volna tenned, de elodáztad, és már szégyelled magad.

Merthogy mit fognak szólni majd a szalonban.

Éppen az a koronavírus miatt elmaradt szervizek pszichológiája: az, hogy minden elhalogatott nappal egyre jobban zavar, de egyre valószínűbb, hogy elodázod. Pedig ez lehet baj.

 

Ezért fontos!

A legtöbb autónál az éves kötelező szerviz a garancia egyik feltétele. Azaz, ha az autódat nem hozod el évente (vagy 15-20 000 kilométerenként attól függ melyiket éri el hamarabb) rendszeresen szervizbe azért, hogy átnézzük és elvégezzük rajta a kötelezően előirt szervizt, akkor az importőr mondhatja azt, hogy elvesztette a garanciáját az autód. Ez lehet teljesen független a koronavírustól, és akár attól is, hogy 1 éve – az utolsó szerviz óta – 500 kilométert sem mentél vele.

Van importőr, aki így gondolkodik és van, aki megengedőbb.

Mi – forgalmazóként – abban szeretnénk neked segíteni, hogy mindent megteszünk azért, hogy a lehető legkényelmesebb legyen számodra a szerviz. Elmondjuk, mit.

 

1: Bevezettük a hozom/viszem szolgáltatást.

Megértjük, ha a vírushelyzetre való tekintettel nem akarsz velünk (és mással sem) érintkezni és azt is, ha neked kényelmesebb, megnyugtatóbb, ha nem te jössz el hozzánk a kocsival. Ezért találtuk ki a – teljesen kontaktmentes – hozom viszem szolgáltatásunkat. Ez azt jelent, hogy szólsz, elmegyünk az autódért, elvégezzük a szervizt, és visszavisszük hozzád (a helyszínen az otthonodban is tudsz fizetni). Ez egy kényelmes és biztonságos megoldás számodra.

 

2: Prémium tisztítás

A szervizelést követően minden estben prémium tisztításon esik át az autód, függetlenül attól, hogy a munkatársaink védőfelszerelésben, láb- és kézvédőben, vírus- és csiramentes ruhában ülnek be csak az autódba. Ezen felül még alaposan ki is tisztítjuk amikor visszavisszük hozzád.

 

3: Fertőtlenítjük!

Biztosan hallottál már az ózonos tisztításról. Az ózon a baktériumok 99,97%-át elpusztítja, és semmi más nyomot nem hagy maga után csak ózonillatot, ami olyan, mint az eső. Ha kéred, a szerviz után ózonnal fertőtlenítjük és tisztítjuk a kocsidat azért, hogy a lehető legtisztább és legbiztonságosabb legyen.

Kattints, vedd fel velünk a kapcsolatot és hozd el hozzánk az autódat az éves szervize, ne veszítse el a garanciáját.

A: Rendszám
B: Első nyilvántartásba vétel dátuma
D.1: Gyártmány
D.2: Típus
D.3: Kereskedelmi leírás
E: Alvázszám / VIN azonosító
P.1: Hengerűrtartalom
P.2: Teljesítmény
P.3: Hajtóanyag
P.5: Motorszám
J: Járműkategória
G: Saját tömeg
F.1: Összetömeg
R: Jármű színe
V.9: Környezetvédelmi osztály
K: Típus jóváhagyás száma
I: Első magyarországi nyilvántartásba vétel
S.1: Ülések száma vezetővel
S.2: Állóhelyek száma
O.1: Fékezett vontatmány (kg)
O.2: Fékezetlen vontatmány (kg)
(0): Fék nélküli vontatmány (kg)
(1): Ráfutófékes vontatmány (kg)
(2): Átmenőfékes vontatmány (kg)
(3): Nyereterhelés (kg)
Q: Teljesítmény - tömeg arány (kW/kg)
H: Okmányok érvényességének ideje
C.1 C1.1: A forgalmi engedély jogosultja
C.1.2: Utónév
C.1.3: Lakcím
C.4: A forgalmi engedély jogosultjának státusza